News

Connected advertising: Europa op de drempel van een nieuw tijdperk

Wat houdt de toekomst in voor “verbonden tv” in Europa? Op die vraag probeert de studie van PubMatic een antwoord te bieden. Ze kijkt daarvoor naar de ontwikkeling van connected advertising in zes grote Europese markten: de Franse, de Italiaanse, de Duitse, de Spaanse, de Britse en de Zweedse.

Research
di, 11/05/2021 - 11:36

De ‘Opération Pièces Rouges’ gaat weer van start!

Na twee geslaagde edities van de ‘Opération Pièces Rouges’ van Bel RTL ten voordele van de Télévie, stappen Bérénice en Léon weer in hun daartoe speciaal uitgeruste voertuig om “rosse muntjes” op te halen bij de Belgen en zo het onderzoek naar kanker te steunen.

News 3 days ago

Research

Connected advertising: Europa op de drempel van een nieuw tijdperk

Wat houdt de toekomst in voor “verbonden tv” in Europa? Op die vraag probeert de studie van PubMatic een antwoord te bieden. Ze kijkt daarvoor naar de ontwikkeling van connected advertising in zes grote Europese markten: de Franse, de Italiaanse, de Duitse, de Spaanse, de Britse en de Zweedse.

Research
di, 11/05/2021 - 11:36

Radio: de luistercijfers hebben geen last van de crisis

Alle marktspelers keken reikhalzend uit naar de zojuist door het CIM gepubliceerde luistercijfers. Deze nieuwe gegevens brengen trends aan het licht in de manier waarop we in deze toch wel heel aparte crisisperiode naar de radio luisteren.

Research
wo, 28/04/2021 - 15:43
Bovenaan