News

Audio Observer

DE “SHARE OF EAR” VAN BELGIË 

Research
do, 24/06/2021 - 12:08

Research

Audio Observer

DE “SHARE OF EAR” VAN BELGIË 

Research
do, 24/06/2021 - 12:08

Radio: de luistercijfers hebben geen last van de crisis

Alle marktspelers keken reikhalzend uit naar de zojuist door het CIM gepubliceerde luistercijfers. Deze nieuwe gegevens brengen trends aan het licht in de manier waarop we in deze toch wel heel aparte crisisperiode naar de radio luisteren.

Research
wo, 28/04/2021 - 15:43

Adscan, de nieuwe barometer van IP Belgium die de reclame-impact meet

De Adscan-studie ging in januari 2020 van start en heeft een jaar lang continu radio- en televisiecampagnes gemeten. Één jaar en 85 tests later kunnen we, via de eerste impactdatabank voor Franstalige audiovisuele reclame in België, een aantal besluiten trekken over de doeltreffendheid van reclame in deze twee media.

Research
do, 25/03/2021 - 14:22
Bovenaan