News

Verbind uw merk aan de “Caddies de Noël”-actie van Bel RTL

Je sponsoringcampagnes plannen doe je nooit te vroeg! Niemand weet dat beter dan Bel RTL en daarom pakt de zender nu al uit met een kerstactie waar de luisteraars veel plezier aan zullen beleven.

Van maandag 16 tot en met zondag 22 december biedt het Bel RTL-team zijn luisteraars namelijk de kans om, via een partner, tot 1000 euro per dag te winnen.

News 3 days ago

IP verwelkomde de jury van Creative Belgium !

Ter gelegenheid van de Judging Week heeft Creative Belgium zijn tenten opgeslagen in de lokalen van IP Belgium. Een week lang heeft de jury alle inzendingen doorgenomen die ze van de vaklui in de Belgische communicatiewereld ontving. 

News 2 weeks ago

Research

CIM RAM – De nieuwe Radiostudie van het CIM

Op 27 juni 2018 is de CIM Radiostudie omgedoopt tot CIM RAM, wat staat voor Radio Audience Measurement. Deze nieuwe studie meet onafgebroken het bereik van de radio, 365 dagen per jaar, en maakt om de twee maanden de samengevoegde resultaten bekend. Let op: er zijn enkele opmerkelijke methodologische verschillen in vergelijking met de vroegere CIM Radiostudie.

Research
wo, 01/08/2018 - 16:18
Bovenaan