26 miljoen audio-inventarissen beschikbaar in programmatic buying

Friday, 19 Apr 2019 - 15:28

Met een Premium audio-inventaris van ruim 26 miljoen impressies per maand voor 700 000 active users*, biedt IP Belgium u de gelegenheid om de luisteraars te bereiken in een bijzonder efficiënte context met volgende eigenschappen:

• brandsafe

• niet gevoelig voor adblockers

• met een ijzersterke LTR van meer dan 90 % ** (gemiddelde Pre-Roll – Mid-Roll).

Via het digitale audioaanbod kan men op een groot deel van de inventaris eveneens de Arrow doelgroepbepaling activeren op basis van socio-demografische criteria of volgens koopintentie.

Het digitale audioaanbod is toegankelijk in direct en programmatic buying:

• Franstalige en Nederlandstalige FM-zenders (Nostalgie, Radio Contact, Bel RTL, Fun Radio, Nostalgie Vlaanderen)

• Digitale zenders (MiNT, Chérie, Deezer, webradio’s van Nostalgie)

Het overgrote deel van de audio DSP (Adobe, Appnexus, TTD, Mediamath, Audiomatic en heel binnenkort ook DV360) is ondertussen aangesloten op onze SSP Audiomax.


Sluit nu gunstige deals af! Onze floor price start al aan 7 euro (zonder data).

Meer info:

Magalie Ancion - mancion@ipb.be - 02 337 63 44

Cédric Vanbellinghen - cvanbellinghen@ipb.be - 02 337 62 35

* Adswizz figures - maart 2019
** LTR – Listen Through Rate – 100 % beluisterd tot het einde

Bovenaan