Digitaal

Arrow : Data offer

IP Belgium stelt u zijn inventarissen en zijn data ter beschikking zodat u uw campagnes beter kunt richten.

IP verruimt uw targetingmogelijkheden via tal van bereiksegmenten die zijn samengesteld op basis van onze logingegevens, de gedragingen en handelingen ingezameld op het volledige IP-netwerk en via onboarding in ons Lotame DMP.

Het Arrow-aanbod is beschikbaar voor video-, audio- en displayformats, rechtstreeks aangekocht of in programmatic buying.

1. Targeting solution

4 beschikbare types van segmenten :

- socio-demografisch (geslacht, leeftijd, sociale positie, gezinssituatie)

- met affiniteiten : segmenten die mikken op mensen die bijvoorbeeld interesse hebben in voetbal, dieren, koken…

- met koopintentie : segmenten die mikken op mensen die tijdens het jaar verklaard hebben dat ze bijvoorbeeld willen verhuizen, een reis maken…

- de locatie

Plus tijdelijke seizoensaanbiedingen aansluitend bij de actualiteit en de tijd van het jaar (Autosalon, Batibouw).

Gedetailleerde beschrijving van de segmenten op aanvraag.

Tarief :

• Tarifering aan CPM met een toeslag voor 1 segment van +25 %

• Combinatie van bestaande segmenten*: +30 %

• Creatie van een segment ad hoc*: +30 %

* Na commerciële goedkeuring van IP onder voorbehoud van de representativiteit van het segment

2. Retargeting & Remarketing solution

IP biedt u eveneens oplossingen inzake Retargeting (via website van de adverteerder) en Remarketing (via digitale campagne).

Tarief :

• Technische kost: € 1 500

• Tarifering aan CPM met een toeslag van +25 %

Voorwaarde :

• Onder voorbehoud van beschikbaarheid van de inventaris

> Zie de gedetailleerde offerte

Bovenaan