Digitale audio, een trend waar je niet naast kunt kijken

Tuesday, 29 Jan 2019 - 09:55

 Bijna 30 % van de bevolking 12+ luistert minstens eenmaal per week naar de radio via het Internet. 

Hoog tijd dus om dit als een volwaardig medium te gaan beschouwen.

 

IP Belgium was pionier op dit gebied en de eerste regie in België om niet enkel een digitaal audio-aanbod voor te stellen, maar ook een digitaal audio-aanbod in programmatic buying uit te werken om zo de inkomsten van haar klanten zoveel mogelijk te optimaliseren.

Vandaag commercialiseert IP Belgium een nieuw aanbod: 

  • FMix +: FMix package gecombineerd met de webradio’s van Nostalgie en Adwave met 100 000 Ad impressions.
  • Audiomix Pack: package bestaande uit het volledige digitale aanbod met 200 000 Ad impressions (Adwave, webradio’s van Nostalgie, Bel RTL, Radio Contact, Mint, Nostalgie, Nostalgie Vlaanderen, Chérie en Fun Radio).

Dit aanbod bevat zowel Pre-Roll als Mid-Roll en kan aangekocht worden in direct en programmatic buying.

Graag meer info? Bekijk ons aanbod op onze website en/of contacteer Julie Mordant: jmordant@ipb.be - 02 337 64 20.

Bovenaan