Digitaal

SCREENFLUENCE aanbod

Samen met RTL Belgium & Stellar heeft IP Belgium in 2019 Screenfluence opgericht. Bedoeling: de samenwerking tussen merken en Screenfluencers – de invloedrijke RTL-personalities op social media – optimaliseren. 

Die Screenfluencers houden het midden tussen publiek figuur en mid-tier influencer. In België genieten ze een apart statuut en hun invloed is uniek. Mid-tier influencers bieden een perfect evenwicht tussen zichtbaarheid, betrokkenheid, vertrouwen van hun communities en een redelijke prijs. Het grote pluspunt van onze Screenfluencers: hun hoofdzakelijk Belgische volgers waarmee ze een sterke en geloofwaardige relatie hebben uitgebouwd, waardoor u gegarandeerd op een doeltreffende manier uw doelpubliek bereikt. Omdat de Screenfluencers ook op de traditionele media aanwezig zijn, horen crossmediale campagnes tot de mogelijkheden en leveren ze een reach die geen enkele andere influencer kan bieden.

Screenfluence kiest duidelijk voor geloofwaardige campagnes, op lange termijn, die zowel voor het partnermerk als de Screenfluencer zelf coherent zijn. Dankzij de Stellar-tool kunnen we de authenticiteit van de accounts waarmee we samenwerken garanderen. 

Laten we samen een logisch verhaal opbouwen tussen het universum van uw product en dat van onze vooraanstaande mediafiguren …  (voorbeeld : Sweet Lemon- Maria Del Rio)

Download de Media Kits van onze Screenfluencers hier.  

Contact: Marc Hootele, Head of Creative Solutions bij IP Belgium (+32 (0)496/44.72.99 of mhootele@ipb.be). 

Bovenaan