Uitgesteld kijken, online gebruik: de manier waarop we naar de televisie kijken evolueert

Het begrip ‘uitgesteld kijken’ bij de televisie bestaat al lang; dat kon al van zodra we videorecorders hadden: daarmee konden we een uitzending opnemen om ze later te bekijken. Het fenomeen is sterk toegenomen toen de providers met settopboxen startten, waarmee je een programma makkelijk kunt opnemen, maar ook eenvoudigweg pauzeren. De gegevens over uitgesteld kijken kunnen opvragen en analyseren is cruciaal geworden bij de analyse van de kijkcijfers.

News 1 day ago

Addressable TV advertising evolueert van een straffe innovatie naar een matuur kwalitatief product

SBS Belgium, DPG Media, IP Belgium en RMB samen met Telenet en Proximus zijn meer dan ooit klaar om addressable TV advertising nationaal verder uit te rollen. Door samen volop in te zetten op de standaardisatie evolueert addressable TV advertising naar een matuur kwalitatief product. Hiermee bevestigen de Belgische broadcasters en telecomoperatoren hun rol als pioniers op vlak van deze innovatieve reclametechnologie.

News 2 weeks ago

Een nieuwe branding voor RTL TVI en Club RTL

In januari 2020 begonnen François van Bastelaer, Directeur van de Creative Studio van RTL Belgium, en Laurent Montastruc, Artistiek Directeur van het project, te werken op een nieuwe zenderaankleding om de branding van de twee zenders te moderniseren en het complementaire karakter van RTL TVI en Club RTL te benadrukken. 

News 3 weeks ago

Pagina's

Bovenaan