Krachtige opleving van de reclame-investeringen in TV & Radio

De door het coronavirus veroorzaakte gezondheidscrisis heeft enorme gevolgen voor de hele wereldeconomie. Hoewel de kijk- en luistercijfers het ene na het andere record braken, waren er toch veel merken die besloten om in deze onzekere tijden hun communicatie tijdelijk op te schorten. Dat gebeurde heel plots en had een nooit eerder gezien effect op het totaalbedrag van de in België geïnvesteerde reclamebudgetten.

Research
ma, 17/08/2020 - 15:46

CIM RAM – De nieuwe Radiostudie van het CIM

Op 27 juni 2018 is de CIM Radiostudie omgedoopt tot CIM RAM, wat staat voor Radio Audience Measurement. Deze nieuwe studie meet onafgebroken het bereik van de radio, 365 dagen per jaar, en maakt om de twee maanden de samengevoegde resultaten bekend. Let op: er zijn enkele opmerkelijke methodologische verschillen in vergelijking met de vroegere CIM Radiostudie.

Research
wo, 01/08/2018 - 16:18

Pagina's

Bovenaan