Televisie

Onze benadering van ‘content marketing’ omvat de creatie van vermakelijke, informatieve en emotioneel geladen content. Op die manier creëren we een vertrouwelijke band tussen een adverteerder en zijn publiek.

Door deze content op een natuurlijke manier op het juiste moment, in de best mogelijke context en via het meest geschikte medium of de meest geschikte media (TV, Radio, Digital, Social, Event …) te brengen, raken uw consumenten vertrouwd met uw merk en wordt het op termijn hun voorkeurmerk.

Contact : creativelab@ipb.be

Een onvergetelijke Kerstmis dankzij Carrefour en RTL TVI!

Carrefour wilde zich tijdens de feestdagen graag als onmisbare partner presenteren en in één moeite door meer verkeer naar zijn supermarkten en zijn website genereren. Om dat doel te bereiken, stelde het CreativeLab voor om een onvergetelijke Kerstmis te organiseren, samen met RTL TVI.

Eggo en zijn Top Chef-keuken

Het merk Eggo wilde graag in de top of mind van de kijkers blijven. En er gaat niets boven het programma Top Chef om dat doel te bereiken. Met de hulp van het CreativeLab Tv ging Eggo in zee met een populaire uitzending die duizenden gezinnen aan de buis gekluisterd houdt.

IKEA aan tafel !

Om het nieuwe seizoen te starten wou IKEA zijn expertise voor tafeldecoratie rond het thema “Food: life in and around the kitchen” laten zien. Zodat het lukt, hebben ze hulp aan de Creativelab van IP gevraagd.

Blackpass

Axe wou zijn merk Axe Black in een lokaal Belgisch context versterken.

Bebat mobiliseert scholen!

Bebat wou het collecteren van oude batterijen aantrekkelijk en fun maken voor de jongeren, maar ook hun bewustzijn voor het project opwekken en het collecteren van oude batterijen verhogen.
Bovenaan