Radio

Onze benadering van ‘content marketing’ omvat de creatie van vermakelijke, informatieve en emotioneel geladen content. Op die manier creëren we een vertrouwelijke band tussen een adverteerder en zijn publiek.

Door deze content op een natuurlijke manier op het juiste moment, in de best mogelijke context en via het meest geschikte medium of de meest geschikte media (TV, Radio, Digital, Social, Event …) te brengen, raken uw consumenten vertrouwd met uw merk en wordt het op termijn hun voorkeurmerk.

Contact : creativelab@ipb.be

De release van The Lion King: een opvallende gebeurtenis!

Disney had aangekondigd dat het in de zomer van 2019 een nieuwe versie zou uitbrengen van The Lion King, hun befaamde animatiefilm uit 1994. RTL TVI en Radio Contact hebben deze gebeurtenis uitgebreid onder de aandacht gebracht via hun programma’s, hun teams en hun sociale media!

Change your point of view met Seat

Het doel van het merk ? De nieuwe Seat Ateca door een maximum mensen laten testen. Zodat het lukt, vroegen ze hulp aan de Creativelab van IP die zich aan de Rossel Group heeft geassocieerd.

IKEA aan tafel !

Om het nieuwe seizoen te starten wou IKEA zijn expertise voor tafeldecoratie rond het thema “Food: life in and around the kitchen” laten zien. Zodat het lukt, hebben ze hulp aan de Creativelab van IP gevraagd.

Bebat mobiliseert scholen!

Bebat wou het collecteren van oude batterijen aantrekkelijk en fun maken voor de jongeren, maar ook hun bewustzijn voor het project opwekken en het collecteren van oude batterijen verhogen.
Bovenaan