Radio

News

Adscan, de nieuwe barometer van IP Belgium die de reclame-impact meet

De Adscan-studie ging in januari 2020 van start en heeft een jaar lang continu radio- en televisiecampagnes gemeten. Één jaar en 85 tests later kunnen we, via de eerste impactdatabank voor Franstalige audiovisuele reclame in België, een aantal besluiten trekken over de doeltreffendheid van reclame in deze twee media.

Research
do, 25/03/2021 - 14:22

Nostalgie viert Pasen samen met zijn luisteraars

Elk jaar organiseert Nostalgie zijn traditionele paasei-zoekactie. Maar in een uitzonderlijke situatie zoals nu kwam er een uitzonderlijke oplossing uit de bus: dit jaar zorgt de radio voor een uniek familiemoment in zijn paaslabyrint.

News 3 weeks ago

Radio Contact steunt de handelaars

In deze moeilijke periode zijn er heel veel handelaars die schade ondervinden van de crisis. Radio Contact denkt aan hen en lanceert de Radio Contact Shop Awards, een Feel Good-manier om hen te steunen.

News 1 month ago

Pagina's

Bovenaan