Radio

Nostalgie bouwt en verbouwt: “une furieuse envie de CHANTIER”

Nostalgie werkt een aanbod op maat uit voor de bouwsector.

Ter gelegenheid van Batibouw (02 – 08/03) biedt de zender merken uit de bouwsector de gelegenheid om hun aanwezigheid te versterken via een specifieke campagne. 

Principe van de actie

Tijdens Batibouw, de grootste Belgische beurs voor Bouw, Renovatie en Inrichting, die mikt op professionele en particuliere bezoekers, alle beroepen uit de bouwsector in het zonnetje zetten.

Verloop van de actie

Er worden verschillende acties gepland waarbij luisteraars uit de sector en daarbuiten prijzen en geschenken kunnen winnen die verband houden met bouwen, renoveren en inrichten.

Tijdens die week wordt de bekende slogan van de zender – “Nostalgie, une furieuse envie de chanter” – via een woordspeling omgevormd in “Nostalgie, une furieuse envie de chantier”. Ter info: chantier is bouwwerf.

Uw zichtbaarheid? 

Rond de campagne zendt de radio 30 spots uit waarin de actie wordt gepromoot, plus 25 live-uitzendingen die telkens worden afgesloten met een jingle en 50 jingles Top Horaire van maandag tot en met vrijdag.

Op digitaal vlak krijgen de deelnemende adverteerders flink wat zichtbaarheid op de website van Nostalgie en op de Facebookpagina van de zender wordt de wedstrijd meermaals vermeld.

Raadpleeg alvast ons aanbod en contacteer voor meer informatie het Crealab - creativelab@ipb.be - 02 337 63 15.

Bovenaan