Profiteer van het Nosta Man aanbod!

Monday, 17 Aug 2020 - 15:02

Bij de start van het schooljaar duikt er een nieuw verkleed personage op bij Nostalgie. Hij luistert naar de naam “Nosta Man” en beloont de trouwste luisteraars!

Het principe?

Tijdens de eerste twee weken van september brengt Nostalgie dit personage tot leven door middel van stickers en via social media, in samenwerking met de luisteraars en de presentatoren.

In de twee daaropvolgende weken wordt de grote najaarswedstrijd gelanceerd! Nosta Man trekt op tocht doorheen Wallonië en Brussel en zal zich daarbij laten leiden door de stickers. Overal waar hij komt, laat hij luisteraars aan het woord op de radio.

Indien de luisteraars erin slagen het herkenningsteken N te maken, mogen ze kiezen uit verschillende omslagen. Die kunnen tot 1000 euro bevatten (of een andere door een partner geschonken prijs).

Uw zichtbaarheid?

Twee weken lang, van 6u tot 22u, biedt IP adverteerders de kans om hun naam aan de actie op de radio te verbinden via 80 spots die promotie maken voor de actie en 60 livefragmenten tijdens de uitzending.

In digital zorgt IP voor een goede zichtbaarheid van de adverteerder op de Facebookpagina van de zender (meer dan 286.000 fans). Er is ook een aanwezigheid voorzien op de wedstrijdpagina op de website van de radio.

Aarzel niet en verbind uw merk aan dit programma: Creative Solutions, Séverine Piccoli, spiccoli@ipb.be – 02 337 63 15

Bovenaan