“Le jeu du tire-bouchon” op Bel RTL: een echt cadeau voor uw merk!

Monday, 8 Apr 2019 - 15:11

In “On pousse le bouchon” houdt Bérénice, met veel zin voor humor en in een opperbeste stemming, de luisteraars ’s ochtends tussen 8.15u en 9.00u gezelschap, van maandag tot vrijdag. “Le jeu du tire-bouchon” is een van de populairste fragmenten in het programma.



Principe van het spel

Léon le Bouchon, de handlanger van Bérénice, bevindt zich ergens op een drukke plek in Wallonië of Brussel. Hij is makkelijk herkenbaar want zijn auto is uitgedost in de kleuren van het spel. Nadat passerende pendelaars het paswoord van de dag hebben ontvangen, moeten ze een sms sturen om hun deelname aan het spel te bevestigen. Om 8.15u wordt een van de deelnemers uitgeloot en opgebeld, live voor de microfoon van Bel RTL. Hij wint automatisch een Bel RTL-horloge en mag door naar de finale, waarin hij het geschenk van de dag kan winnen. Daarna krijgen alle luisteraars het paswoord. Dat moeten ze versturen als ze het willen opnemen tegen de eerst geselecteerde kandidaat. Dit wordt verschillende keren op de radio herhaald tot de tweede kandidaat wordt geselecteerd. De twee kandidaten beantwoorden een cijfervraag en wie het juiste antwoord het dichtste benadert, gaat met het geschenk van de dag naar huis. 



Uw aanwezigheid

Zin om uw merk of uw product te verbinden aan dit toegankelijke spel, dat al van bij het opstaan voor een goed humeur zorgt? Mogelijkheden genoeg: ontvang Léon le Bouchon en de luisteraars in uw bedrijf voor een ontbijt of een andere activiteit, schenk het cadeau dat er te winnen valt en dat op antenne en tijdens de jingles rond het programma wordt vermeld, digitale aanwezigheid op de website van Bel RTL, in de newsletter of op de Facebook-pagina van het programma … Contacteer de IP-teams voor alle voorwaarden en alle opportuniteiten die deze sympathieke context biedt.



Meer info : Severine Piccoli, spiccoli@ipb.be, 02 337 63 15

Bovenaan