Radio

Nostalgie biedt u een boodschap op maat van uw merk

In 2020 herhaalt Nostalgie de actie “1 an de loyer” (“1 jaar huurgeld”)!

In mei loopt er gedurende drie weken (van 11/05 tot 22/05) een actie op de zender waarbij een luisteraar een jaar gratis wonen kan winnen.

De zender betaalt dan zijn of haar huurgeld of hypothecaire lening terug. In oktober volgt er een tweede editie.

Het principe? 

Nostalgie organiseert dagelijks verschillende keren een geleid bezoek aan het Nostalgiehuis, aan de hand van geluidsfragmenten. De kandidaten moeten dan de artiest of de band raden die in een van de kamers van het huis verstopt zit …

De gekozen kamer bepaalt het thema van de song: tv-serie, food, love enz.

Iedereen die op antenne komt, kan aan de grote finale deelnemen en zo proberen een jaar huurgeld te winnen!

Uw zichtbaarheid?

IP biedt adverteerders de kans om hun naam aan de actie op de radio te verbinden via 60 spots die promotie maken voor de actie en 60 live aankondigingen tijdens de uitzending zelf. Ieder van die 60 speaks wordt gevolgd door een jingle van 5’’ van de sponsor. Deze aankondigingen kunnen samen met de partner gecontextualiseerd worden. Zo biedt Nostalgie u dus een boodschap op maat van uw merk!

Op digitaal vlak garandeert IP uw zichtbaarheid via de Facebook-pagina van de zender (meer dan 269.000 fans) en via een aanwezigheid op de site van de radio. 

Aarzel niet en verbind uw merk aan dit programma: Creative Solutions, Séverine Piccoli, spiccoli@ipb.be – 02 337 63 15

Bovenaan