Radio

Onze media schieten de zomerfestivals op een creatieve manier te hulp!

Deze zomer moeten we het zonder festivals doen. Maar bij de pakken blijven zitten, daar kon geen sprake van zijn! Dankzij de creativiteit en de inbreng van onze media kunnen de fans tijdens de zomer in alle veiligheid van muziek genieten.

Radio Contact en Plug RTL slaan de handen in elkaar voor “Contact Home Stage”. De zenders bieden hun publiek de kans om een microconcert @home te winnen, voor een klein gezelschap en zonder risico’s! 

Spannend detail? Welke artiest optreedt, wordt pas op de dag zelf aangekondigd!

Bij Fun Radio kunnen de luisteraars via de actie “Hot Tub Party” een “Pool party” @home in de wacht slepen. Dat belooft heel apart te worden, want de winnaars krijgen een jacuzzi aan huis geleverd, plus een dj en “food & drinks”, om er een gezellige avond in het gezelschap van enkele vrienden of familieleden van te maken.

Op Nostalgie zet François Damiens de zomer op muziek via de actie “Le Hit à Dany”.

Heel de week door vergast hij de luisteraars op hits, maar dan op zijn manier …

Bij Bel RTL borduren ze voort op hun programma “Belges à domicile”: de zender past dat aan en maakt er “Belges en vacances” van. Tijdens deze uitzending kunnen de luisteraars in een muziekquiz, thuis of op vakantie, tal van cadeaus winnen! 

IP Belgium steunt de media in hun initiatieven om uw klanten een mooie zomer te bezorgen! Promotiespots voor eigen programma’s, aankondigingen van wedstrijden in de programma’s, op social media, aanwezigheid en zichtbaarheid bij de Belgen. De mogelijkheden om uw naam aan deze creatieve en muzikale initiatieven te verbinden zijn talrijk.

Ontdek onze aanbiedingen en contacteer het Creative Lab voor meer informatie: creativelab@ipb.be

 

Bovenaan