Verbind uw merk aan de “Caddies de Noël”-actie van Bel RTL

Monday, 20 May 2019 - 13:40

Je sponsoringcampagnes plannen doe je nooit te vroeg! Niemand weet dat beter dan Bel RTL en daarom pakt de zender nu al uit met een kerstactie waar de luisteraars veel plezier aan zullen beleven.

Van maandag 16 tot en met zondag 22 december biedt het Bel RTL-team zijn luisteraars namelijk de kans om, via een partner, tot 1000 euro per dag te winnen.


Principe van het spel

In de aanloop naar de eindejaarsfeesten kunnen de luisteraars tot 1000 euro winnen dankzij de kerstkarretjes (Caddies de Noël) van Bel RTL. 

Een luisteraar die graag wil deelnemen, stuurt gewoon een sms. 

Als hij geselecteerd wordt, komt hij in de uitzending en mag hij een draai geven aan het elektronische geschenkenrad van Bel RTL. Daarbij kan hij tot 1000 euro per dag winnen! 

Ieder vakje stemt overeen met een bedrag dat hij bij onze partner mag besteden. 

Een spel dat alleen maar winnaars oplevert! 


Uw aanwezigheid

Zin om uw merk of uw product in het zonnetje te zetten tijdens een spel in de mooiste periode van het jaar? Maak dan zeker gebruik van een van onze vele sponsoringmogelijkheden, zoals een naamvermelding tijdens de jingles, de 15 teasingspots of de 50 spots waarin reclame voor de wedstrijd wordt gemaakt. Ook een aanwezigheid in de uitgebreide digitale campagne via de website, de newsletter en de Facebook-pagina van Bel RTL (meer dan 162 000 fans) behoort tot de mogelijkheden.


Contacteer snel de IP-teams voor de volledige voorwaarden en alle mogelijkheden die deze actie biedt.

Meer info: Severine Piccoli, spiccoli@ipb.be, 02 337 63 15

Bovenaan