Radio

Verbind uw merk aan de campagne “1 jaar huurgeld” van Nostalgie

De vorige edities kenden veel succes en daarom pakt Nostalgie ook in 2019 uit met de operatie “1 an de loyer”! Gedurende drie weken (van 4/11 tot 22/11) loopt er op Nostalgie een actie waardoor een luisteraar een jaar gratis kan wonen. De zender betaalt dan zijn of haar huurgeld of hypothecaire lening terug.

Het principe?
Nostalgie organiseert dagelijks verschillende keren een geleid bezoek aan het ‘Nostalgiehuis’ via geluidsfragmenten. De kandidaten moeten dan de artiest of de band herkennen die in een van de kamers van het huis verstopt zit …
De gekozen kamer bepaalt het thema van de song: tv-serie, food, love enz.
Iedereen die op antenne komt, kan aan de grote finale deelnemen en zo proberen een jaar huurgeld te winnen!

Uw zichtbaarheid?
IP biedt adverteerders de kans om hun naam aan de actie op de radio te verbinden via 80 spots die promotie maken van de actie en 120 live aankondigingen tijdens het spel zelf. Ieder van die 120 speaks wordt gevolgd door een jingle van 5’’ van de sponsor.
Op digitaal vlak garandeert IP de zichtbaarheid van de adverteerder via de Facebook-pagina van het programma, die uitgebreid aandacht aan de actie besteedt (+/- 106.000 fans) en via een aanwezigheid op de site van de radio.

Aarzel niet en verbind uw merk aan dit programma: Creative Solutions, Séverine Piccoli, spiccoli@ipb.be – 02 337 63 15

Bovenaan