AMMA 2020: gefeliciteerd!

Tuesday, 16 Jun 2020 - 10:47

 IP Belgium wil de talrijke winnaars, en uiteraard ook de volledige organisatie, de leden van de jury en alle deelnemers graag van harte feliciteren!



Twee bekroningen willen we extra in de kijker zetten omdat ze ons na aan het hart liggen:

Een SILVER MEDIA BRAND voor Nostalgie!

Proficiat voor onze partner Nostalgie, die een Silver Award in de wacht sleepte in de categorie "Mediamerk van het jaar". Een welverdiende beloning voor alle medewerkers van Nostalgie.

We geven u graag de reactie mee van Kim Beyns, de dolgelukkige COO van Nostalgie: “Ik ben in de wolken. Deze Silver AMMA is een schitterende erkenning voor al het werk dat in de afgelopen jaren geleverd is. In onze case moesten we aantonen dat het helemaal geen toeval is dat Nostalgie sinds 2018 de #1 positie bezet, maar het resultaat van de inspanningen van een heel team. Zij maakten het verschil door een marketingstrategie uit te werken die coherent, creatief, smart en doeltreffend is gebleken. Bedankt aan de jury van de AMMA en bravo voor team Nostalgie.”

#ProudPartner



Een derde Award voor een “Observer” studie van IP Belgium.

Drie jaar na elkaar vielen de ”Observer” studies van IP op de AMMA Awards in de prijzen in de categorie Best Media Research. Bronze voor de Audio Observer in 2018, Gold voor de Life Observer in 2019 en opnieuw Bronze voor de Video Observer in 2020.

Deze erkenning door de reclamesector van de kwaliteit en de ernst van de geleverde inspanningen zet ons aan om op dezelfde weg verder te gaan, en het mediaonderzoek voort te zetten dat integraal deel uitmaakt van het DNA van IP Belgium.

U vindt de drie studies in kwestie terug op onze website:

Voor een overzicht van alle winnaars van deze editie 2020, verwijzen we u graag naar de site van MM

Bovenaan